Missha
Od svého prvního uvedení na trh v roce 2000 zůstává MISSHA po boku svých zákazníků. Vytváří řešení zaměřená na funkčnost a účinnost svých produktů. S přísadami zaměřenými na efekty, které obsahují pouze nezbytnosti, poskytují jen ty nejlepší přísady, které se zaměřují na podstatu a funkci produktů. Na základě potřeb a údajů 10 milionů zákazníků, přistupují hlouběji k různým problémům s kůží v rychle se měnícím prostředí. Důkladně ověřují účinky a bezpečnost svých produktů pomocí pečlivě vybraných přísad. MISSHA vytváří vzorce a řešení na základě aktuálních trendů na stále rostoucím trhu s korejskými kosmetickými výrobky - se silným zaměřením na poskytování účinků a výsledků, po kterých zákazníci nejvíce touží. Vytvrzováním a získáváním vysoce kvalitních surovin dodávají jejich kosmetická řešení požadované efekty, které hledáte, až do poslední kapky. Od svého spuštění v roce 2000 si Time Revolution vybralo více než 10 milionů zákazníků.
Celosvětově se prodalo více než 100 milionů kusů BB Cream.
Tyto pozoruhodné výkony odrážejí jejich poslání uspokojovat standardy krásy svých zákazníků po celém světě.
Stránka 1 z 4 - 48 položek celkem